Met een gezamenlijk marktaandeel van 11,2% in de doelgroep 20 tot 49 jaar realiseerden de tv-zenders uit het portfolio van BrandDeli in november een groei van 13% ten opzichte van vorig jaar. In het all day tijdvak bedroeg de stijging 9% en kwam het marktaandeel uit op 18,2%.
Volgens mediabedrijf BrandDeli waren er veel kijkers in november onder meer voor The Walking Dead (FOX), Salvage Hunters (Discovery), Last Man Standing (Comedy Central), De Ludwigs (Nickelodeon), I Married a Mobster (ID) en Eredivisie-voetbal (FOX Sports).
Klaartje Kuypers, COO van BrandDeli: “We zijn erg blij met de continue groei van ons marktaandeel in de afgelopen maanden. Onze zenders weten steeds meer kijkers te trekken, terwijl de overall kijktijd daalt. Hierdoor verbetert onze concurrentiepositie en bieden wij een nog aantrekkelijker portfolio aan onze adverteerders”. [Radiowereld.NL]