Search
Close this search box.

Hoogste luistercijfers periode februari-maart Radio 10 sinds 2001

Het marktaandeel van Radio 10 is van 6,2% naar 7,8% gestegen in één jaar tijd. Tevens is dit marktaandeel het hoogste aandeel in 17 jaar voor de zender in alle feb-mrt meetperiodes. Ten opzichte van de vorige meting stijgt Radio 10 met 0,7%-punt.

Hoogste luistercijfers periode februari-maart Radio 10 sinds 2001 De middagshow van Radio 10 liet vorige meetperiode al een enorme groei zien naar 11,1% marktaandeel in de doelgroep 30-59 jaar.

Deze meetperiode overtreft ‘Somertijd’ dit marktaandeel en groeit het programma door naar een aandeel van 12,1%. Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK.

Roland Snoeijer – radio director Radio 10: ‘Begin deze maand vierden we nog het 30-jarig bestaan van onze zender, vandaag vieren we het prachtige marktaandeel van 7,8%.” [Radiowereld.NL]