Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Wederom groei voor tv-zenders bij BrandDeli

In april hebben de tv-zenders uit het portfolio van BrandDeli een all day marktaandeel behaald van 18,6%, een stijging van 4% ten opzichte van vorig jaar. Met dit marktaandeel was BrandDeli in april de tweede commerciële tv-partij in de markt op doelgroep 20 t/m 49 jaar.

Wederom groei voor tv-zenders bij BrandDeli In het primetime tijdvak realiseerden de zenders een gezamenlijk marktaandeel van 12,7% wat een groei van maar liefst 11% betekent. April is de 13e maand op rij waarin in primetime een groei in marktaandeel werd gerealiseerd door BrandDeli.

Meerdere zenders uit het portfolio noteerden een stijging: BBC First, Discovery, Eurosport, FOX, FOX Sports, MTV en Spike zagen hun marktaandeel iets groeien ten opzichte van vorig jaar. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten