Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Hart van Nederland wordt het nieuwsmerk van Talpa

John de Mol, onder andere eigenaar van het ANP, gaat ‘Hart van Nederland’ inzetten als het nieuwsmerk van Talpa. Het bedrijf van miljardair en mediamagnaat De Mol ziet af van het opzetten van een nieuw nieuwsmerk. Talpa wil nu ‘Hart van Nederland’ verder uitbouwen tot het centrale nieuwsmerk van Talpa Network.

Hart van Nederland wordt het nieuwsmerk van Talpa Het dagelijkse nieuwsprogramma ‘Hart van Nederland‘ wat vaak inspeelt op de emoties van de kijkers van SBS6 wordt een crossmediale nieuwsvoorziening die de consument dag en nacht van het laatste nieuws wil voorzien.

Daarvoor worden verschillende mediaplatforms uitgerold“, aldus Talpa Network. “Daarbij moet je onder meer denken aan apps, tv, radio en het internet.

Update
Talpa kwam woensdagavond even voor 24.00 uur nog met een speciaal persbericht waarin Talpa aangeeft dat de ontwikkeling van een nieuwe nieuwsvoorziening gewoon doorgaat. “Het concept bevindt zich nog in de onderzoeksfase en Talpa Network komt met informatie hierover naar buiten op het moment dat de plannen definitief zijn. Op korte termijn worden Hart van Nederland en Shownieuws versterkt, als eerste stap in de versterking van haar totale nieuwsvoorziening.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten