Bureauvijftig neemt TV-zender ONS over

Bureauvijftig, het creatieve bureau dat gespecialiseerd is in ouderenmarketing, heeft TV-zender ONS overgenomen van Just Media Group. Door de overname kan Bureauvijftig de kennis van de 50+ doelgroep nog beter inzetten om deze kansrijke, groeiende groep consumenten nog beter te bereiken en te voorzien van een interessant media-aanbod.

Bureauvijftig neemt TV-zender ONS over ONS heeft een bereik van 1,5 miljoen kijkers per week. De tv-zender ONS ging tot en met 2015 onder de naam NostalgieNet door het leven.

ONS onderscheidt zich met programma’s die terugkijken op vroeger, amusement uit vervlogen tijden, speelfilms en series.

Zoals met Medisch Centrum West, Wordt U al Geholpen?, Oh Moeder wat is het Heet en nieuwe programma’s als Ouwe Jongens Smørrebrød en Love for the Campsite. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten