De betaalde oplage van Max Magazine is vorige week de 200.000 gepasseerd. De campagne van het magazine ‘Samen naar de 200.000 (en meer)’ heeft al na vier weken geleid tot dit resultaat. Max Magazine heeft er dit jaar netto meer dan 30.000 nieuwe abonnees bij gekregen.
Directeur Jan Slagter ging bij de 200.000ste op bezoek en feliciteerde haar met taart en cadeautjes.
Directeur Jan Slagter van Omroep Max: ”Toen we het magazine in 2013 lanceerden, hadden we niet durven dromen dat we deze betaalde oplage zouden halen. Ik ben ontzettend trots op dit bereikte resultaat. Je ziet dat mensen nog steeds, ondanks de opkomst van internet, behoefte hebben aan een papieren programmagids, waar niet alleen programmagegevens in te vinden zijn, maar ook veel interessante artikelen, columns en leuke acties.”
Max Magazine is het wekelijkse programmablad van Omroep MAX. Sinds de lancering in maart 2013 is het blad jaarlijks in oplage gestegen. Inmiddels zijn er ruim 170.000 abonnees en kopen wekelijks meer dan 31.000 lezers het blad in de supermarkt of boekwinkel. [Radiowereld.NL]
Foto: Ronald Speijer