Consumentenprogramma Radar zoekt Loden Leeuw

Ieder jaar deelt het consumenten-televisieprogramma Radar de Loden Leeuw uit aan de meest irritante reclame en de meest irritante BN’er in een reclame. Dit jaar hebben is er nog een categorie aan toegevoegd: de influencer die op de meest irritante manier reclame maakt voor een merk of product.

Consumentenprogramma Radar zoekt Loden Leeuw Nomineer de meest irritante reclame en de meest irritante BN’er in een reclame hier.

Wie zich enorm stoort aan de manier waarop influencers op Instagram, Youtube of TikTok producten promoten kan dat nu laten weten?

Nomineer de meest irritante reclamemakende influencer kan hier.

Vorig jaar waren Haribo en Martien Meiland de winnaars van de Loden Leeuw. Haribo kreeg de prijs voor meest irritante reclame van het jaar en Martien Meiland voor meest irritante BN’er in een reclame.

Geen Loden Radioleeuw meer
De Loden Radioleeuw, de prijs voor het meest irritante radiospotje, komt in 2021 niet meer terug omdat het radioprogramma niet meer bestaat. Daarom is dus ook de Loden Leeuw voor de radio verdwenen.

Twee jaar geleden werd de prijs voor de laatste keer uitgereikt. Het bedrijf Social Deal won de laatste Loden Radioleeuw, de prijs voor het meest irritante radiospotje van Nederland. Reisorganisatie NRV eindigde op een tweede plek, Kruidvat werd derde. [RadioWereld.NL]

Gerelateerde berichten