Madonna en haar crew hebben geshopt bij H&M. De popdiva is het nieuwe gezicht van het Zweedse modemerk en mocht een garderobe uitkiezen voor off-stage.
Madonna en de voltallige crew van haar Confessions World Tour hebben naar hartenlust geshopt bij H&M. De Amerikaanse popdiva is het nieuwe gezicht van het Zweedse modemerk en kreeg daarom de gelegenheid uitgebreid in de winkels rond te snuffelen. Haar 150-koppige team van muzikanten, dansers, make-upartiesten en managers vergezelde haar.
De kleding die ze hebben uitgekozen, wordt niet gedragen tijdens de show, maar is bedoeld om off-stage in rond te lopen. Op het podium hult Madonna zich in ontwerpen van Jean-Paul Gaultier.
De 47-jarige Madonna heeft met de ontwerpers van H&M een trainingspak ontwikkeld, dat ze aankan als ze voor haar tournee onderweg is. Het pak ligt vanaf half augustus in de winkels. Rond dezelfde tijd wordt de advertentiecampagne rond de superster gelanceerd. Op 3 en 4 september staan Madonna en haar entourage in de Amsterdam ArenA.
[Novum]