Danny DeVito brengt eigen citroenlikeur op markt

Danny DeVito komt met zijn eigen merk limoncello. Dit is het gevolg van een televisieoptreden van de acteur vorig jaar waarbij hij dronken leek te zijn.

(Novum/AP) – Danny DeVito weet hoe hij uit een vervelende situatie zijn voordeel kan halen. Een schijnbaar dronken televisieoptreden van de 62-jarige acteur en regisseur is uitgemond in de lancering van zijn eigen merk limoncello, een Italiaanse citroenlikeur.

Toen DeVito in november te gast was in het Amerikaanse televisieprogramma The View leek hij aangeschoten te zijn. Hij zag er moe uit, mompelde en gebruikte grove taal. Hij gaf in de show toe dat hij de avond daarvoor was gaan stappen met George Clooney en gaf ‘de laatste zeven limoncello’s’ de schuld van de staat waarin hij verkeerde.

Die zeven glaasjes limoncello hebben de acteur vervolgens op een idee gebracht. Later dit jaar lanceert hij zijn eigen merk citroenlikeur onder de naam Danny DeVito’s Premium Limoncello. “Het wordt het lekkerste drankje dat je ooit hebt geproefd”, verklaarde hij bij de bekendmaking van zijn plannen.

[Novum]