Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Nicole Kidman leent gezicht aan Nintendo

Nicole Kidman is het nieuwe gezicht van het spelcomputerbedrijf Nintendo. De Oscarwinnares gaat het spelletje ‘More brain training from Dr. Kawashima’ promoten.

Nicole Kidman is het nieuwe gezicht van het Japanse spelcomputerbedrijf Nintendo. De Oscarwinnares gaat het spelletje ‘More brain training from Dr. Kawashima’ promoten. Bij een dagelijkse oefening met het geheugentrainingsspel gaat de zogeheten hersenleeftijd omlaag.

Het bedrijf hoopt dat de internationale allure van de Australische actrice ervoor zorgt dat niet alleen de traditionele, jonge mannelijke, speler zich tot de draagbare spelconsole Nintendo DS voelt aangetrokken, maar ook een nieuw publiek het apparaatje gaat uitproberen.

De 40-jarige Kidman zegt dat de hersentraining een geweldige manier is om je mentaal jong te blijven voelen. Hoeveel de actrice betaald krijgt voor de spotjes, die vanaf deze week op televisie en in print te zien zijn, is niet bekend. Eerder kreeg ze een recordbedrag van ruim zes miljoen euro per minuut uitbetaald voor een spotje voor Chanel No.5.

[Novum]