Victoria en David Beckham willen een sexier imago. De reclamecampagne voor hun nieuwe parfum Intimately Beckham Night moet daarvoor zorgen.
Victoria en David Beckham willen een sexier imago. De reclamecampagne voor hun nieuwe parfum Intimately Beckham Night moet daarvoor zorgen. “Het is een manier om onze duistere kant te tonen”, zegt David zondag in de Britse krant Daily Mail.
Om de reclamefoto’s voor het geurtje dat extra beetje ‘spice’ te geven, werd Terry Richardson benaderd. Zijn werk staat bekend om de rauwe stijl en de voorliefde voor blote lichaamsdelen en seksueel getinte poses. Op de plaatjes liggen de Beckhams verstrengeld in bed. David, wiens ogen zijn opgemaakt met oogpotlood, kijkt zwoel in de camera.
Achter de nieuwe parfum en de reclamefoto’s zit een diepere gedachte. “David en ik zijn heel intiem samen”, legt Victoria uit. “Dit parfum geeft weer wie we zijn.” Haar favoriete geur is weinig exotisch. “Ik houd van de geur van mijn kinderen. De geur van een baby in de vroege ochtend is onbetaalbaar.” Ook David ruikt volgens haar ’s ochtends naar viooltjes. “Ik vind de geur van David wanneer hij opstaat heerlijk.”
De Beckhams verhuisden in juli met hun drie zoontjes naar Los Angeles, waar David speelt voor de voetbalclub LA Galaxy. Het stel rollebolde al eerder in bed voor een fotoshoot. Voor het Amerikaanse modeblad W poseerden David en Victoria, kort voor hun emigratie, in weinig verhullende kleding.
[Novum]