De reclamespot ‘Goeiemoggel’van KPN heeft vrijdag de Gouden Loeki 2007 gewonnen.”Helemaal knetterbek deze Gouden Koeki!”, sprak één van de makers van de spot.
De reclamespot ‘Goeiemoggel’ van KPN Zakelijke Markt heeft vrijdagavond de Gouden Loeki 2007 in de wacht gesleept. In een rechtstreekse uitzending brachten kijkers hun stem uit op de vijf finalisten voor de publieksprijs voor de commercial van het jaar. De presentatie lag in handen van Reinout Oerlemans.
In het spotje worden verschillende niet-bestaande woorden geïntroduceerd, die zijn ontstaan door het verkeerd intypen van woorden in een sms’je. “Helemaal knetterbek deze Gouden Koeki!”, sprak één van de makers van de commercial van reclamebureau N=5.
De commercial van het telecombedrijf won het van ‘Ambulance’ en ‘Cipier’ van Centraal Beheer Achmea, ‘Kalkoengebraad’ van Albert Heyn en ‘Jan Vayne’ van Unox.
De organisatie van de Gouden Loeki selecteerde dit jaar 37 reclames voor de verkiezing waaruit het publiek via de website zijn vijf favorieten kon kiezen. De Gouden Loeki werd vrijdag voor de dertiende keer uitgereikt.
[Novum]