Kim-Lian van der Meij maakt kans om verkozen te worden tot meest irritante bekende Nederlander in een commercial. De verkiezing is een initiatief van Radar.
Kim-Lian van der Meij maakt kans om verkozen te worden tot meest irritante bekende Nederlander in een reclamespot. De verkiezing, onder de noemer Loden Leeuw, is een initiatief van consumentenprogramma Radar. Van der Meij was afgelopen jaar als baby in een reclame van drogisterij Kruidvat te zien.
De musicalactrice neemt het op tegen schaatscoach Henk Gemser, Rob Geus, Bennie Jolink en Frans Bauer. Volkszanger Bauer is momenteel op televisie te zien in een spotje voor de Nederlandse Energie Maatschappij. Televisiekijkers kunnen stemmen op de commercial die hen het meest ergert.
Louis van Gaal, Henny Huisman en Joop Braakhekke gingen er eerder met de twijfelachtige eer vandoor. Op 21 december wordt de prijswinnaar van 2009 bekendgemaakt.
[Novum]