Diverse BN’ers gaan hun eigen geboortestreek promoten. Vanwege het 125-jarig bestaan van de VVV heeft de vereniging een speciale reclamecampagne gelanceerd.
Diverse BN’ers promoten momenteel hun eigen geboortestreek. Vanwege het 125-jarige bestaan van de VVV heeft het bureau een speciale reclamecampagne gelanceerd, laat de vereniging dinsdag weten.
Zo prijst Danny de Munk zijn stad Amsterdam aan. Jan Mulder neemt Groningen voor zijn rekening en Ali B. mag Almere in een beter daglicht stellen. In radiocommercials en op posters in onder meer bushokjes brengen de BN’ers hun regio onder de aandacht.
Karin Bloemen beveelt de Hollandse kust aan. Jan Vayne steunt de provincie Overijssel en Jan Jaap van der Wal helpt zijn geboortestad Leeuwarden vooruit. Marijke Helwegen neemt de promotie van het hele land voor haar rekening.
Met de campagne wil de VVV een extra impuls geven aan toerisme en recreatie in eigen land.
[Novum]