Tiger Woods is weer druk aan het werk. Naast golfen is hij ook begonnen met zijn reclamewerkzaamheden. Sinds woensdag is hij te zien in een opvallend filmpje.
Tiger Woods is weer druk aan het werk. Naast golfen is Woods ook weer begonnen met zijn reclamewerkzaamheden. Voor het sportmerk Nike is hij sinds woensdag te zien in een opvallend reclamefilmpje.
In de commercial van het sportmerk kijkt de golfer een halve minuut lang beduusd in de camera terwijl de stem van zijn overleden vader klinkt. “Tiger, ik wil weten wat je dacht. Ik wil weten wat je gevoelens zijn en of je wat geleerd hebt”, zegt de in 2006 gestorven vader van Tiger Woods tegen zijn zoon.
Nike is een van de grote sponsors die de overspelige golfer niet hebben laten vallen na alle commotie rondom zijn persoon. Onder meer de bedrijven AT&T en Gatorade lieten eerder weten geen behoefte meer te hebben aan de golfer als boegbeeld, en beëindigden de relatie met de sporter.
[Novum]