Gisele Bündchen maakt zangdebuut voor H&M

Gisele Bündchen maakt haar debuut als zangeres voor de nieuwe campagne van H&M. Het liedje kan vanaf volgende week donderdag gratis worden gedownload.

Gisele Bündchen maakt haar debuut als zangeres voor de nieuwe najaarscampagne van H&M. Het liedje van het topmodel kan vanaf volgende week donderdag gratis worden gedownload op de website van de Zweedse modeketen en via iTunes, maakte H&M dinsdag bekend.

“Ik hoop dat iedereen mijn song zal downloaden”, zegt de 33-jarige Bündchen over het nummer waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat. Voor iedere download doet H&M een donatie aan Unicef. Het liedje heet All Day and All of the Night en is een cover van een nummer van de Britse band The Kinks.

Het is de tweede keer dat het Braziliaanse model het gezicht is van de modeketen. In 2011 was Bündchen ook te zien in een campagne. Eerdere werkten dames als Beyoncé, Lana Del Rey en Vanessa Paradis met H&M.

[NOVUM]