De Goede Tijden Slechte Tijden Quiz trok maandagavond 799 duizend kijkers. Studio Brazil haalde ruim anderhalf miljoen kijkers, De Avondetappe 968 duizend.
Programma’s over het WK voetbal in Brazilië en de Tour de France bleken maandagavond populairder dan de Goede Tijden Slechte Tijden Quiz. De eerste aflevering van de vragensessie over de soap haalde met 799 duizend kijkers de dertiende plaats op de lijst van best bekeken programma’s. Studio Brazil trok ruim anderhalf miljoen kijkers, genoeg voor een tweede plaats, na het achtuurjournaal. Concurrent VI Oranje haalde met 980 kijkers de zesde plaats.
Dat blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek. De Avondetappe belandde op de achtste plaats met 968 duizend kijkers, de verslaggeving van de Tour bij de NOS scoorde 877 duizend kijkers, goed voor een elfde plek. Het Sportjournaal stond één plek daaronder, met 830 duizend kijkers.
[NOVUM]