Nieuwe merkcampagne Radio 538: Mis niks, hoor alles (filmpje)

Radio 538 start dinsdag de uitrol van een nieuwe merkcampagne. Hierin wordt de luisteraar meegenomen in wat er allemaal te horen is op Radio 538 op gebied van muziek, nieuws en entertainment. De campagne is een traktatie voor de oren, want: radio is horen.

Die oren spelen dan ook de hoofdrol in deze campagne waar, bij zowel de deejays als luisteraars, een bizar grote hoeveelheid inhoud uit de shows hun gigantische oren invliegen.

Menno de Boer Radio Director – Radio 538: ‘De nieuwe campagne heeft de opvallendheid die je van 538 mag verwachten en brengt het verhaal samen van ons station, personalities, luisteraars en alle sterke ingrediënten uit de shows.

We zijn er voor iedereen, houden van hits, we informeren je, lachen samen met je, relativeren en geven je leven nét dat beetje extra energie.

We waren op zoek naar een origineel idee dat geen generieke radiocampagne op zou leveren, maar iets verrassends en opvallends. 538 is een merk dat constant in ontwikkeling is en zich blijft vernieuwen. We wilden geen standaard radioreclame, maar één die Radio 538 in al zijn kracht laat zien“, aldus Caroline Will, Brand Director Radio 538.

Dit heeft geresulteerd in een originele campagne waarin we Radio 538 een nieuw gezicht geven en waarin we trouw blijven aan de waarden van ons station. Altijd vernieuwend, een tikje rebels en nooit volgens de standaard.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten