VPRO zoekt 30.000 nieuwe leden voor 1 april

De VPRO is een wervingsactie begonnen om nieuwe leden binnen te halen. Hiervoor heeft de landelijke publieke zender een buro ingeschakeld die iedereen in de avonduren belt om een leuk aanbod te doen. Wie op de actie ingaat krijgt de VPRO Gids 26 weken voor maar 12.50 eur.

Daarna wordt het abonnement automatiche weer stopgezet. Op deze manier probeert de VPRO zoveel mogelijk leden binnen te halen.

De VPRO is de belactie gestart om voor 1 april 2014 zoveel mogelijk leden binnen te halen. Ook als men in het Bel-me-niet Register staat ingeschreven, worden mensen gebeld. Momenteel heeft de VPRO 330.000 leden. Daar moeten nog minimaal 30.000 leden bij komen, als het aan de VPRO ligt.

Lennart van der Meulen, directeur VPRO: “Er zijn ruim twee miljoen mensen die de VPRO volgen en waarderen en die gaan we aanspreken.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten