De zenders van BrandDeli hebben de eerste maand van 2014 goed afgesloten. Het gezamenlijk marktaandeel binnen de belangrijkste inkoopdoelgroep 20-49 is 23% gestegen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar en eindigde op 16,1%. Overdag, in het tijdvak 6.00 uur tot 18.00 uur, is BrandDeli ruim marktleider met een aandeel van 31% binnen deze doelgroep.
Dit resultaat komt tot stand door de aanhoudende groei van onder meer de zenders Comedy Central, Discovery Channel, ID, National Geographic Channel en TLC. Bovendien had FOX Sports met de wedstrijden Ajax- Feyenoord en Ajax- PSV, met ieder meer dan een half miljoen kijkers , echte kijkcijfertoppers.
Over BrandDeli
BrandDeli is een ad sales samenwerking tussen Discovery Networks Benelux, Viacom International Media Networks en FOX International Channels. De organisatie representeert in totaal twaalf lineaire en digitale TV-merken in Nederland: 24Kitchen, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic Channel, Nickelodeon, TeenNick en TLC. BrandDeli is verantwoordelijk voor zowel spot, online als Brand Partnerships. [Radiowereld.NL]