100% NL steeds populairder bij vrouwen

Het aandeel vrouwen dat luistert naar 100% NL blijft stijgen. Het marktaandeel bij vrouwelijke luisteraars tussen 20 en 49 jaar stijgt in een jaar van 4,1% naar 4,6%. Dit blijkt uit de door het Nationaal Luister Onderzoek gepubliceerde luistercijfers over de periode juni-juli 2017 op werkdagen tussen 7 en 19 uur.

100% NL steeds populairder bij vrouwen Ook bij vrouwelijke millennials (Vrouwen 17-37 jaar) groeit in deze periode het marktaandeel in een jaar van 2,8% naar 4,2%.

Vrouwen houden van Oranje! Ongekend dat het marktaandeel vrouwelijke luisteraars die afstemmen op 100% NL in een jaar tijd zo stijgt“, aldus Ronald Sebök, Station Director van 100% NL.

I00% NL groeit ook flink in de ochtendspits tussen 07:00 en 10:00 uur. Hier stijgt het marktaandeel in de doelgroep Vrouwen 20-49 van 4,1% in de vorige meetperiode naar 4,8% in juni-juli 2017.

Ronald Sebök: “Lars maakt sinds januari de ochtendshow bij 100% NL. Het vrolijke, positieve en onderscheidende geluid van de ochtendshow met Lars past perfect bij 100% NL. Het is dan ook fijn om te zien dat de afgelopen maanden steeds meer luisteraars wakker worden met zijn programma.” [Radiowereld.NL]