Radio 10 zet de 10 centraal in nieuwe merkcampagne (filmpje)

Radio 10 start met een nieuwe merkcampagne. Het radiostation laat zien dat de ’10’ centraal staat in het leven van de luisteraar. De ‘1’ uit het logo vormt samen met alledaagse momenten en ronde voorwerpen de herkenbare ‘10’.

Radio 10 zet de 10 centraal in nieuwe merkcampagne (filmpje) Radio 10 draait iconische platen die iedereen kent, de grootste hits van de afgelopen decennia.

In de eerste tv-commercial (hieronder) reist het radiostation in vogelvlucht langs verschillende plekken waar Radio 10 aan staat.

Van een kind dat door moeder naar school gebracht wordt, een uitbater die zijn terras klaarmaakt voor de dag (dat het weer mag), een groep vrienden in een bootje en schoonmakers op een steiger. Elke scene eindigt met het 10-icoon.


Foto: Radio.NL

In de online, print en outdoor uitingen staan de deejays van Radio 10 centraal, waarbij zij het getal vormen met een herkenbaar voorwerp. Zo was onlangs Gerard Ekdom al in de bushokjes te zien waarin hij het 10-icoon vormt met een wekker. Tegelijk met de introductie van de nieuwe campagne wordt een vernieuwende en verfrissende huisstijl van het radiostation gelanceerd. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten