· De publieke omroepen behaalden in week 44 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 37%.
· Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (14%), door `Journaal 20.00 uur’, `Netwerk’, `Villa Felderhof in Afrika’ en `In de clinch’.
· TV2 haalde het hoogste marktaandeel op dinsdag (30%), door de voetbalwedstrijden Feyenoord – Rosenborg en Wolfsburg – Roda JC.
· Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op donderdagavond (19%), door de voetbalwedstrijd Ajax – Hapoel Haifa.
· RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 15%, RTL5: 3%, Veronica: 13%, SBS6: 9%, Net5: 7% en Fox8: 2%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP.(NOS)
Gerelateerde berichten
Radiodeejay gearresteerd tijdens uitzending
4 juni 2012
Headlines: donderdag 15 april
15 april 2004
Luistercijfers september – oktober 2016, Radio 538 marktleider
21 november 2016
Publieke omroep 3FM bestaat 41 jaar
9 oktober 2006