Sinds begin november zet Hillenaar Outdoor Advertising het (voor buitenreclame-exploitanten ongebruikelijke) medium radio in om (onder meer) haar naamsbekendheid bij adverteerders te vergroten.
Het gaat om acht verschillende commercials die een maand lang te horen zijn op tien commerciele stations, waaronder Sky, Veronica, Radio 10 en 538. In totaal worden er circa 1650 spots uitgezonden, ter waarde van ruim 6 ton. Die kosten worden gebartered. De exploitant wil met de spots naast adverteerders, ook eigenaren en directeuren van scholen, universiteiten en cafés bereiken, die Hillenaar toestemming geven een board of paneel op te hangen. (Adfo)
Gerelateerde berichten
Ruud de Wild bij Eva Jinek in ‘Vrijdag met Vrienden’
20 november 2012
Lange Frans presenteert spelshow bij Veronica
21 maart 2011
Alarmschijf veertig jaar in de Nederlandse Top 40
30 oktober 2009
Wouter Bos te gast bij Ruud de Wild op Radio 538
17 februari 2005
Radio Veronica komt met de Top 1000 van de 70s
15 april 2025