War Child organiseert op 10 Oktober Feast for Peace.
Om de actie onder de aandacht te brengen is er een 30 seconden radio commercial gemaakt in samenwerking met Joop Braakhekke. De spot is (vanaf donderdag 27 september) te downloaden op www.feastforpeace.nl onder het kopje pers.
Honderden restaurants, eetcafe’s en sterrenrestaurants in heel Nederland geven op deze dag een deel van hun dagomzet af aan War Child. Het is een vrolijke actie en voor iedereen toegankelijk. Bovendien kost de actie kost helemaal niets, alles is gesponsord. Van de opbrengst gaat 100% naar War Child.
Deze grandioze actie wordt onder andere gesteund door Marco Borasato, Joop Braakhekke, César Zuiderwijk, Johny de Mol, Glamaco en Georgina Verbaan. Op de site Feastforpeace.nl staan ook alle restaurants uit de regio die meedoen.
Als u omroep ook meedoet en de spot gaat uitzenden, laat War Child dit even weten via een email aan pauline@warchild.nl [M]