Arrow Classic Rock heeft een campagne ontwikkeld waarin abri’s en billboards centraal staan. Het radiostation denkt hiermee zijn naamsbekendheid te verdubbelen en een snelle groei van het marktaandeel te bewerkstelligen. De intensieve buitenreclamecampagne wordt aangevuld met uitingen in magazines en op televisie. De campagne is ontwikkeld door Floor Hein Retail.
Arrow Classic, alleen te beluisteren via de kabel en middengolf AM 828, maakt een interessante groei door. In het laatste Continu Luisteronderzoek steeg het marktaandeel 13+ naar 1,1 pct. Binnen de doelgroep 20-49 bedraagt het huidge marktaandeel zelfs 1,6 pct. (Adformatie)
Gerelateerde berichten
Het Radio.NL maandoverzicht van: september 2007
9 januari 2008
NMO Luisteronderzoek week 4-2024: NPO Radio 2 is marktleider
31 januari 2024
25 Jaar Radio 10: Op volle kracht op AM 828 (5)
25 april 2013
Luisteronderzoek
23 februari 1998