Arrow Classic Rock heeft een campagne ontwikkeld waarin abri’s en billboards centraal staan. Het radiostation denkt hiermee zijn naamsbekendheid te verdubbelen en een snelle groei van het marktaandeel te bewerkstelligen. De intensieve buitenreclamecampagne wordt aangevuld met uitingen in magazines en op televisie. De campagne is ontwikkeld door Floor Hein Retail.
Arrow Classic, alleen te beluisteren via de kabel en middengolf AM 828, maakt een interessante groei door. In het laatste Continu Luisteronderzoek steeg het marktaandeel 13+ naar 1,1 pct. Binnen de doelgroep 20-49 bedraagt het huidge marktaandeel zelfs 1,6 pct. (Adformatie)
Gerelateerde berichten
NMO Luisteronderzoek week 51-2024: Radio 10 is marktleider (Update)
27 december 2024
Luistercijfers periode april / mei 2013
18 juni 2013
Nieuwe tv-spot Arrow: wat is jouw favoriete motorhit? (filmpje)
20 februari 2019
Minister wil kavel A7 gaan veilen
29 juni 2012
Luistercijfers periode maart – april 2012
22 mei 2012
Kort media nieuws uit de krant: woensdag 24 september 2003 [Deel2]
24 september 2003