Met een marktaandeel van 31,2 % in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar is de Holland Media Groep (HMG) er in geslaagd haar marktleiderspositie te handhaven. De publieken kwamen uit op 30,1% en de SBS groep op 26,1%.
HMG besteedde deze maand veel aandacht aan de play off-wedstrijden voor deelname aan het EK voetbal volgende zomer in Portugal. De best bekeken wedstrijd bij HMG is de wedstrijd op RTL 4 Schotland -Nederland geworden met 3,7 miljoen kijkers(13 +).
In de maand november trok het programma ‘De Bauers’ op donderdag 13 november op RTL 4 zelfs 2,2 miljoen kijkers(13 +). Het programma ‘Patty’s Posse’ is afgelopen maand het best bekeken programma op Yorin geworden. De vooravondprogrammering van RTL 4 (‘RTL Nieuws’, ‘Editie NL’, ‘RTL Boulevard’ en ‘Kat in de Zak’) scoort met een marktaandeel van 23,0%. [Radio.nl]