Fox8, de zender die deel is gaan uitmaken van de SBS Groep, heet vanaf 1 mei V8. Deze dagen informeert SBS mediabureaus en adverteerders over de nieuwe naam.
Het zou ondanks deze activiteiten nog om een werktitel gaan. Opvallend is dat het cijfer acht in het logo, gekanteld, VOO te zien geeft, een link naar de Vereniging Veronica, die binnenkort formeel toetreedt tot de SBS Groep. Kernwoorden bij V8 zijn: eigenzinnig, avontuurlijk, jong, rebels, sexy en cool. V8 richt zich op de doelgroep 15-25 jaar met in eerste instantie veel films. Pas in fase 2, vanaf september, wordt daar nieuw Nederlands product aan toegevoegd.
Alle Fox programma’s zijn vooralsnog uit de programmaschema’s verdwenen. (Adformatie)
Gerelateerde berichten
Van Westerloo genoemd als topman HMG
30 juli 2003
Big Brother waakt over live video streams
3 oktober 2000
Grolleman en Van Tol volgen Hoogesteijn op bij Kink
6 oktober 2005
RTL4 in week 46 marktleider
22 november 2005
Publieke tv-zender NPO 3 blijft voorlopig bestaan
10 oktober 2014
Tom Mulder definitief weg bij Radio 10 Gold
7 december 2006