Noordzee FM, het music & entertainment station in Nederland heeft sinds vorige week een geheel vernieuwde website. De nieuwe website biedt heel veel ‘music & entertainment’. De site is een interactief platform geworden op het gebied van radio, (entertainment)nieuws en dj’s en sluit nu naadloos aan op de nieuwe positionering van het station.
Eén van de uitgangspunten is om van de online bezoekers radioluisteraars te maken. Overal binnen de site wordt de bezoeker verleid om radio te gaan luisteren.
De site geeft inzicht in de actuele muziek en informatie, nieuwsonderwerpen op het gebied van show en entertainment en de aankondigingen van acties.
Remco Bos, manager interactive van Talpa Radio Nederland: “Noordzee FM profileert zich sinds 1 september als het station dat verfrissende feel good radio brengt met de beste muziek en het meest actuele entertainmentnieuws. Deze nieuwe strategie van Noordzee FM, waarin de huidige en nieuwe Noordzee-coryfeeën centraal staan, wordt volledig doorgevoerd in de nieuwe site. Bovendien sluit de site naadloos aan op ‘Noordzee ShowTime’, de rubriek met elk uur het laatste nieuws uit de wereld van show en entertainment. Dit nieuws is direct terug te lezen op de website. In de komende maanden zal de site worden uitgebreid met extra toepassingen zoals het online terugluisteren van ShowTime blokken”, aldus Bos. [Radiowereld.NL]