Zowel de Holland Media Groep (HMG) als de politie Gooi en Vechtstreek hebben extra veiligheidsmaatregelen getroffen voor de uitzending van het lijsttrekkersdebat op RTL 4 vanuit Hilversum.
Lees hier verder
Het hoorspel was in de jaren vijftig en zestig bijzonder populair. Nederlanders zaten wekelijks met smart te wachten op het zogeheten radioverhaal. Maar langzamerhand verloor het hoorspel toch terrein. Veel omroepen hadden weinig vertrouwen meer in het genre en draaiden de subsidiekraan dicht.
Lees hier verder
Na tien jaar is Nieuw-Namen aangesloten op de Nederlandse kabel van Zekatel. Tot nu toe moesten de inwoners zich behelpen met de Belgische kabelaanbieder Electrabel en dat betekende minder Nederlandse zenders en een matige beeldkwaliteit.
Lees hier verder
Massaal stemden volwassen televisiekijkers de afgelopen week af op het kwartiertje na Sesamstraat. Gisteravond werd na vier seizoenen de laatste aflevering uitgezonden van Zaai, het kinderprogramma van de VPRO met Irma, Ingrid en postbode Siemen, dat onder volwassenen zo populair is geworden dat ze op de fanclubdagen met honderden naar de bioscoop komen in Irma en Ingrid-dracht: korte broek, zelfgebreide trui en laarzen.
Lees hier verder
Wehkamp introduceert vanavond retail-tv in Nederland. Het thuiswinkelbedrijf heeft bij SBS 6 dagelijks twee uur zendtijd gekocht voor het programma Wehkamp Welkom. Het doel is het oubollige imago ombuigen en natuurlijk geld verdienen.
Lees hier verder