De Nederlandse Moslim Raad (NMR) en het Contactorgaan voor Moslims & Overheid (CMO) hebben volgens Villamedia overeenstemming bereikt over samenwerking met betrekking tot de beschikbare zendtijd op basis van artikel 39f van de Mediawet.
Stichting Islam & Burgerschap en het Commissariaat voor de Media (CvdM) hebben een stimulerende rol gespeeld bij de totstandkoming van de overeenkomst, stellen NMR en CMO. Samen mogen de organisaties nu 52 uur televisie en 200 uur radio vullen. De radio en tv-programma’s worden verzorgd door de NMO (Nederlandse Moslim Omroep) en de NIO (Nederlandse Islamitische Omroep). De gemaakte afspraken zijn geldig tot augustus 2010. [Villamedia/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
NMO Luisteronderzoek week 06-2025: NPO Radio 2 is marktleider
12 februari 2025
‘Radio 538 in gesprek met Igmar Felicia’
27 juli 2018
Luistercijfers: september – oktober 2006
16 november 2006
Wimbledon live op RTL 5
13 juni 2005