Nederland 1 was in week 46 marktleider op televisie in het tijdvak 18.00 tot 24.00 uur in de doelgroep 6 jaar en ouder met een marktaandeel van 19,3 procent. Nederland 2 had 6,4 en Nederland 3 9,2 procent. SBS6 had een aandeel van 15,5 procent, Net5 had 4,8 procent en Veronica 5,0. RTL4 scoorde 13,3 procent, RTL5 kwam uit op 5,7, RTL7 scoorde 4,8 en RTL8 2,3 procent.
Domino Day was met 2,658 miljoen kijkers het best bekeken programma van de week. De voetbalwedstrijd Nederland-Luxemburg had 2,597 miljoen toeschouwers. De Domino Day uitslag was goed voor 2,453 miljoen kijkers. Radar scoorde 2,149 miljoen kijkers en Het Journaal van 20.00 uur op zondag werd bekeken door 1,904 miljoen mensen. [Adformatie/Radio.NL]
Gerelateerde berichten
Michael Pilarczyk terug op de radio bij Yorin FM
10 juni 2002
Nieuwe voorzitter voor vereniging Veronica
21 september 2001
Hoorzitting SBS Broadcasting bij CvdM
3 augustus 2006
Marktaandeel nieuwe middagshow ‘Veronica Inside’ stijgt
19 maart 2019
Kort media nieuws uit de krant: dinsdag 25 maart 2003
25 maart 2003