Nieuwe structuur sales Sky Radio Group

De Sky Radio Group gaat de exploitatie van haar radiostations Sky Radio, Radio Veronica, Classic FM en TMF Radio met ingang van 2008 herstructureren. Mediabureaus en klanten krijgen daarom één vaste accountmanager voor alle vier de radiomerken. Ook wordt de afdeling Cross Media opgericht. Doel van deze herstructurering is over het geheel van de radiostations van de groep een beter advies te kunnen geven. Nu heeft elk van de vier radiostations nog zijn eigen salesafdeling.

Mark Berendsen, Commercieel Directeur, licht de herstructurering toe: “Met deze nieuwe structuur maken wij een grote stap om onze klanten nog beter en efficiënter van dienst te zijn. Zo werken de accountmanagers niet meer voor één radiostation, maar voor alle stations die deel uitmaken van de Sky Radio Group. Binnen de bandbreedte van de Sky Radio Group wordt op deze wijze voor de adverteerder een optimaal rendement gerealiseerd.”

Classic FM en TMF Radio houden wel hun eigen salesafdeling: “Deze zenders hebben een grote eigen klantenkring en specifieke mogelijkheden. Vandaar dat we voor die twee merken en hun vaste relaties de merkspecialisatie handhaven.” [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten