De Noord-Hollandse zender Wild FM Hitradio komt opnieuw met een opmerkelijke winactie voor regionale radio. Nadat de zender in mei dit jaar een droombruiloft t.w.v. 50.000 euro weggaf, maken luisteraars deze maand via SMS kans op een borstvergroting bij een door de Consumentenbond hoogaangeschreven privékliniek in Haarlem. Voor zover bekend is het radiostation de eerste zender ter wereld die een dergelijke wedstrijd via SMS houdt.
Wild FM heeft ook voor deze actie wederom een speciale actiesite gelanceerd, onder de naam ‘Kiss the Camera’. De in meerderheid vrouwelijke luisteraars van het radiostation strijden in Kiss the Camera om ‘de meest sensuele zoen voor de camera’, waarbij (andere) luisteraars door middel van SMS de uitslag bepalen wie uiteindelijk de borstvergroting zal gaan winnen. Volgens de zender zelf zijn luisteraars tegenwoordig klaar voor een opvallende wedstrijd.
Paula Swane, marketing Wild FM Hitradio: “Voordat wij aan dit idee begonnen hebben wij eerst via een enquête enkele van onze ideeën voorgelegd aan de luisteraars, want je kan wel zeggen dat we niet van de alledaagse acties zijn. Opvallend genoeg werd Kiss the Camera uitzonderlijk hoog gewaardeerd. Luisteraars van Wild FM begrijpen blijkbaar heel goed dat het onze taak is als hitzender met prikkelende acties te komen. Daarnaast stellen zij waarschijnlijk een fantastische kans op een kwalitatief hoogwaardige borstvergroting op prijs. En laten we eerlijk zijn, op dit moment adverteert luxemerk Chanel op Billboards met Keira Knightley’s prachtige blote borst. Daarmee vergeleken zijn wij toch nog hartstikke braaf?”
Winnaar
Op vrijdag 2 oktober wordt bekendgemaakt wie de gelukkige winnares zal zijn van de borstvergroting. Wild FM Hitradio brengt overwegend regionale content met hedendaagse hitmuziek en gunt daarnaast R&B een prominente rol. De zender kent ether- en kabeldekking in Noord-Holland en een stukje Flevoland (Almere). [Radiowereld.NL]