De dynamiek van de Amsterdamse AEX koers zal van 12 oktober tot 7 november centraal staan in een interactieve reclamecampagne van ‘The Society Shop’ op het landelijke radiostation BNR Nieuwsradio. De slotstand van de AEX is de prijs in euro’s voor een maatpak bij ‘The Society Shop’ de gehele volgende dag. Uniek in Nederland is dat op de vrijdagen de commercial live wordt uitgezonden tijdens de commercial break in het radioprogramma ‘The Friday Move’ met Wilfred Genee.
“Live commercials is een Amerikaans radiofenomeen. De ‘live reads’ bieden de adverteerder een live radiospot met een zeer hoge attentiewaarde. Wij vinden het spannend om ook in Nederland deze innovatieve manier van adverteren te kunnen brengen”, aldus Sales Manager Ger Welbers. “Het is niet alleen maatwerk voor de klant, maar ook een unieke manier om het publiek te vermaken met deze live commercial met een Amerikaans sausje.”
De live commercial wordt iedere vrijdag tussen 12 oktober en 7 november rond 17.50 uur uitgezonden op BNR Nieuwsradio tijdens het programma ‘The Friday Move’. [Radiowereld.NL]