Vanaf begin Januari 2004 zijn meer dan honderd zangers, zangeressen en diverse formaties van start gegaan in een uniek project genaamd Music Store’s Nederlandse Hitparade. Op initiatief van Radio 3FM dj’s Rob Stenders en Eric Dikeb is een nieuwe formule bedacht om het vele talent welke Nederland rijk is, onder de aandacht te brengen bij een groot publiek.
Stenders en Dikeb worden nog steeds dagelijks geconfronteerd met artiesten welke geen aandacht krijgen op de nationale TV en radiozenders. Soms gebeurt dit omdat de artiest niet aansluit bij het format van de zender maar nog meer artiesten komen nooit in de schijnwerpers te staan omdat er simpelweg niet genoeg zendtijd is.
Vanaf januari brengt Net 5 dagelijks 13 weken lang, omstreeks 13.30 uur het televisieprogramma Music Store’s Nederlandse Hitparade. De muziek in dit vierentwintig minuten durende programma variëert van pop tot het levenslied en van house tot feestmuziek in welke taal dan ook. Bekende namen in dit bonte gezelschap zijn Gerard Joling, Paul de Leeuw, Bas en Joël maar de nadruk blijft liggen op de promotie van minder bekent talent. [Radiowereld.NL]