Sky Radio start als eerste non-stop radiostation van Nederland in samenwerking met CBS Outdoor met social interaction abri’s. Dit zijn interactieve reclameposters met ingebouwde camera’s waarmee voorbijgangers een foto van zichzelf kunnen maken.
Hierbij kan, helemaal in de lijn van Sky Radio the Christmas station, een keuze worden gemaakt uit verschillende kerstuitingen. De gemaakte foto komt op de Facebookpagina van Sky Radio terecht en kan de volgende dag meteen worden gedeeld.
Vanaf woensdag kunnen voorbijgangers of reizigers op verschillende plekken in het land gemakkelijk en snel leuke kerstfoto’s maken en delen. De interactieve abri’s staan in Eindhoven, Hilversum, Rotterdam, Tilburg en op Schiphol.
Dennis Kuzee, Marketing Manager Sky Radio: “De combinatie van onze kerstcampagne, abri’s en Facebook hadden we nog niet eerder gemaakt. Dat wachtend publiek zichzelf nu kan fotograferen en vervolgens kan plaatsen in onze sfeervolle kerst-visuals, zie ik als een mooie interactieve en social toevoeging op onze al bestaande out of home campagne die Nederland deze periode siert.”
Marcel den Hoed, Sales Director CBS Outdoor: “We zijn erg blij dat Sky Radio naast de bestaande kerstcampagne gebruik maakt van deze interactieve manier van buitenreclame. Directe verbinding met Facebook en grote interactiviteit: de social interaction abri is adverteren anno nu.” [Radiowereld.NL]