Geert Hoes lanceert binnenkort een eigen kledinglijn. Niet alleen heren kunnen vanaf 24 mei gehuld gaan in door hem ontworpen mode, maar ook hun zoontjes.
Geert Hoes lanceert binnenkort een eigen kledinglijn. Niet alleen heren kunnen vanaf 24 mei gehuld gaan in door hem ontworpen mode, maar ook hun zoontjes. Dat vertelt de soapacteur bij Shownieuws. ‘Lief’ heet het label, een woord dat ook gedrukt staat op enkele van de T-shirts.
De 24-jarige Hoes, die twee jaar geleden een zoontje kreeg, is niet de enige BN’er met een eigen kledinglijn. Jan Smit, Jim Bakkum, Gerard Joling en Gordon zijn slechts enkele voorbeelden van Nederlandse sterren die hem voorgingen. Waar de kleding te koop zal zijn, is nog niet bekend.
Hoes brak door als Morris Fischer in de Nederlandse soap ‘Goede tijden, slechte tijden’. Tegenwoordig is hij vooral bekend van zijn deelname aan talentenjachten als ‘Sterren dansen op het ijs’ en ‘So you wannabe a popstar’.
[Novum]