Dirk Zeelenberg wijst weg in aanbiedingenland

Dirk Zeelenberg helpt mensen tijdens de crisis. Met de lancering van zijn nieuwe website wil de acteur een positief geluid brengen in deze tijden van recessie.

Na Dries Roelvink wil nu ook acteur Dirk Zeelenberg de taak op zich nemen om mensen te helpen tijdens de kredietcrisis. Met de lancering van een nieuwe website wil Zeelenberg een positief geluid brengen in deze tijden van recessie. Als hij er zelf beter van wordt, is dat mooi meegenomen.

Op de website kunnen consumenten de prijs vergelijken van online verkrijgbare producten. Een zoekmachine laat zien in welke webwinkels in Nederland de grootste korting te behalen valt. “Op die manier blijven mensen kopen en wordt de economie gestimuleerd. Dat maakt mensen gelukkiger”, licht een woordvoerder toe. “En we creëren hier gratis vrije tijd mee voor onze bezoekers.”

Eerder lanceerde de All Stars-acteur al een site waar allerhande gratis producten te verkrijgen zijn. Naar eigen zeggen een succes, de website werd al meer dan een miljoen keer bezocht. Pure liefdadigheid is het initiatief niet, de winst wordt voorlopig geïnvesteerd in nieuwe projecten, maar de eigenaar hoopt met toppo.nl uiteindelijk een winstgevend bedrijf in handen te hebben.

[Novum]