De Coen en Sander Show was in juli en augustus marktleider onder 15- tot 34-jarigen. Swijnenberg en Lantinga zijn zo ’trots als een aap met zeven lullen’
Coen Swijnenberg en Sander Lantinga hebben dit weekeinde een goed excuus om een extra flesje open te poppen. Hun BNN-programma de Coen en Sander Show op 3FM was over juli en augustus marktleider onder luisteraars tussen de 15 en 34 jaar. De ‘overdonderde’ Swijnenberg en Lantinga zijn zo ’trots als een aap met zeven lullen’.
Ruim een op de vijf luisteraars in die doelgroepleeftijd werd bereikt, zo blijkt volgens BNN uit cijfers van de Dienst Kijk- en Luisteronderzoek. Ook had de radioshow het hoogste marktaandeel van de jongerenzenders onder alle luisteraars. Van de andere zenders wordt alleen Radio 2 op het tijdstip van de Coen en Sander Show beter beluisterd.
De radioshow, die onlangs haar derde verjaardag vierde, wordt elke dag uitgezonden tussen 16.00 en 19.00 uur. Vrijdag duurt het programma tot 18.00 uur.
[Novum]