Het landelijke radiostation Slam FM heeft voor het ontwerpen van haar tv-commercial voor de zomercampagne ‘The Beat of Summer’ een wedstrijd uitgeschreven. De winnaar krijgt van Slam FM 1000 euro. De winnende commercial wordt onder andere uitgezonden op Discovery Channel, TMF, MTV, Slam TV.
Nadat de ontwerpen bekend zijn kunnen luisteraars kiezen wat de beste commercial is. Uiteindelijk bepaalt Slam FM welke commercial zal worden uitgezonden in de zomermaanden.
Slam FM wil graag een kweekvijver zijn voor jong talent. Jacqueline Bierhorst, Algemeen Directeur Slam FM: “Ik ben ontzettend benieuwd wat het resultaat wordt van deze ontwerpwedstrijd. Het is spannend en ik kan niet wachten totdat we de eerste resultaten binnen krijgen. Ik hoop echt dat er een knaller tussenzit.”
Slam FM zal deze zomer vanaf 26 juni starten met ‘The Beat of Summer’. Op de radiozender zal de vormgeving en de platenkeuze weer compleet in het teken van de zomer staan. Slam FM start de zomer met het strandfeest Beachbreak op 26 juni. [Radiowereld.NL]