ShowBizCity breekt met televisieconcept

ShowBizCity ondergaat de komende maanden een metamorfose. Het overdekte uitgaanscentrum in Aalsmeer staat vanaf september alleen nog maar in het teken van het theater. Alle herinneringen aan de televisie, zoals de studio van de soapserie ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’, zijn dan verdwenen. Bezoekers van de showstad krijgen na de zomermaanden behalve een diner ook een feestelijke theatershow en een afsluitende party met live-optredens voorgeschoteld. Dit ‘wine, dine, show and party’-concept komt in de plaats van het televisieconcept, waarmee ShowBizCity in december 1997 begon. De nieuwe opzet en veranderde programmering moet de sfeer en intimiteit in ShowBizCity verbeteren, zo maakte het paleis van vermaak gisteren bekend. Bezoekers verkiezen volgens de organisatie een vast programma boven het ,,vrij ronddwalen langs losse attracties”. Ook blijkt uit onderzoek dat de voorkeur van het publiek uitgaat naar live-entertainment. Ruim 600.000 mensen brachten in de afgelopen achttien maanden een bezoek aan ShowBizCity. Joop van den Ende Productions heeft altijd gezegd te mikken op een half miljoen bezoekers per jaar. (Telegraaf)

Gerelateerde berichten