De publieke omroepen behaalden in week 45 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 35%.
Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (16%), door Journaal 20.00 uur,
Netwerk, Villa Felderhof in Afrika en In de clinch.
TV2 haalde het hoogste marktaandeel op zaterdag (20%), door de rechtstreekse uitzending van de
(oefen-)wedstrijd Nederland – Tsjechië.
Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op zaterdagavond (11%), door Kopspijkers, Het
Lagerhuis, Journaal 22.00 uur, Nova en Studio Sport.
RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 17%, RTL 5: 3%, Veronica: 13%,SBS 6: 10%, Net 5: 4% en Fox 8: 3%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart
in opdracht van NOS, STER en IP. (Medianed)