· De publieke omroepen behaalden in week 44 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 37%.
· Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (14%), door `Journaal 20.00 uur’, `Netwerk’, `Villa Felderhof in Afrika’ en `In de clinch’.
· TV2 haalde het hoogste marktaandeel op dinsdag (30%), door de voetbalwedstrijden Feyenoord – Rosenborg en Wolfsburg – Roda JC.
· Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op donderdagavond (19%), door de voetbalwedstrijd Ajax – Hapoel Haifa.
· RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 15%, RTL5: 3%, Veronica: 13%, SBS6: 9%, Net5: 7% en Fox8: 2%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP.(NOS)
Gerelateerde berichten
Kees Baars start internetstation met Classic Rock
18 maart 2010
SBS woedend om misbruik foto weerman Piet Paulusma
8 augustus 2014
Realityprogramma ‘Temptation Island’ start in april
13 januari 2006
Menno Vroom van Veronica FM naar RTL FM
15 september 2004
Kort nieuws op vrijdag 28 april
28 april 2000
Het Radio.NL maandoverzicht van: oktober 2007
10 januari 2008