De publieke omroepen behaalden in week 22 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34.9%. · Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op maandagavond (19%), door o.m. ‘Spoorloos’ en ‘Zo vader, zo zoon’ ·
TV2 haalde het hoogste marktaandeel op woensdag (27%) met Servette – Nederland. · Nederland 3 haalde het hoogste marktaandeel op zaterdagavond (19%), door o.m. ‘Oppassen’ en ‘Kopspijkers’.
RTL4 behaalde een gemiddeld marktaandeel van 14%, RTL5: 7%, Veronica: 7%, SBS6: 11%, Net5: 5% en Fox8: 3%.
Deze gegevens zijn afkomstig uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door bureau Intomart in opdracht van NOS, STER en IP. (NOS)
Gerelateerde berichten
Kort nieuws op dinsdag 21 November 2000
21 november 2000
‘Ruud Hendriks wil uit Slam FM’
31 januari 2007
Willem Doreleijers stopt met late avondshow op Radio Veronica
28 februari 2024
Zendt Radio 538 vrijdag de laatste Top 40 uit op FM?
24 oktober 2018
Headlines uit de krant: woensdag 6 september
6 september 2006