Uit het Continu Kijkonderzoek (CKO), uitgevoerd door Intomart in opdracht van NOS Ster en IP, blijkt dat de publieke omroepen in week 27 goed hebben gepresteerd.
De drie publieke zenders behaalden gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 37 pct. De commerciële zenders behaalden samen een gemiddeld marktaandeel van 43 pct.
Nederland 1 behaalde het hoogste marktaandeel op maandag- en woensdagavond (17pct), TV2 op dinsdagavond (20 pct) en Nederland 3 op zaterdagavond (14 pct). RTL4 en Veronica presteerden met respectievelijk 12 en 6 pct marktaandeel onder de maat. RTL5 deed het, mede dankzij de Wimbledon-verslaggeving, goed met 7 pct. SBS6, Net5 en Fox8 behaalden respectievelijk een marktaandeel van 11, 5 en 3 pct. (Adformatie)
Gerelateerde berichten
538 Top 50 en Gerard Ekdom wekelijks in Veronica Magazine
10 januari 2019
Veronica vanaf januari pokerzender
10 januari 2007
Patrick Kicken in gesprek met: Jan Roos (video)
22 maart 2019
Radio Miranda winnaar bij kabeladviesraad
23 december 2003
Telegraaf wil meer weten over nieuwe plannen Talpa
31 januari 2017