Evenement groeit uit tot multimediale gebeurtenis.
De Megafestatie, een evenement gericht op jongeren van 14 tot 14 jaar, heeft het grootste mediabereik in Nederland. Deze conclusie trekt Respons Evenementen Monitor op basis van het eerste onderzoek naar het mediabereik van evenementen.
Volgens de onderzoekers groeien evenementen steeds meer uit tot multimediale gebeurtenissen. De Megafestatie vindt sinds 1993 jaarlijks plaats in de Utrechtse Jaarbeurs. De meest recente editie trok ruim 154.000 bezoekers. Het event werkt nauw samen met mediapartners als Veronica, TMF, Radio 538 en Radio 3 FM. (Zibb)
Gerelateerde berichten
Luistercijfers nieuwe ochtendshows: Eerste klap is voor Radio 10
25 oktober 2018
Jan Joost van Gangelen mogelijk op vrijdagochtend op Veronica
26 september 2020
538 stijger in radiocijfers, Noordzee FM daalt
21 november 2000
Update Radio.NL dossier Buitenreclame
11 januari 2016
RuuddeWild.nl twee weken vanuit Olympisch Stadion Amsterdam
7 februari 2014
Oorlog tussen Radio 538 en Q-music
8 maart 2010