Nederland 2 en BNN zijn beide genomineerd bij de Promax, de Europese Oscars voor televisievormgeving. Promax is de jaarlijkse bijeenkomst van vormgevers en promomakers van Europese televisiestations. De prijzen worden op dinsdag 23 maart in Rome uitgereikt.
Nederland 2 heeft een nominatie verdiend in de categorie best on air branding. In deze categorie staat de wijze waarop het net zich presenteert door middel van kleine filmpjes centraal.
BNN krijgt een nominatie in de categorie best leisure & lifestyle promo voor een aankondiging van het programma Mission Unfindable met Katja Schuurman. Hier gaat Katja Schuurman op zoek naar onvindbare dingen onder het motto ‘the search is always better than the catch’. Deze dingen kunnen personen, recepten of zelfs heuse schatten zijn. De genomineerde promo kondigt aflevering twee van 10 november 2003 aan, waarin Katja op zoek gaat naar de schat van Yamashita. De promo is gemaakt door eindregisseur en hoofd continuïteit Chantal Ansems van BNN. [Radiowereld.NL]