Het landelijke radiostation Arrow 90.7 FM start op 2 december met ‘Tunes to look at’. Dit radioprogramma wordt elke donderdag uitgezonden tussen van 22.00 tot 23.00 uur. In het radioprogramma komt de invloed van muziek op reclame aan bod.
Vanaf 2 december gaat presentator Sidney Beesemer, tevens directeur van een reclamebureau, op zoek naar de muzikale drijfveren van uiteenlopende grootheden uit het vak. Aan de hand van muziekvoorbeelden – muziek die is gebruikt in commercials en de favoriete muziek van de gast – probeert Sidney een brug te slaan tussen oude en nieuwe invloeden van jazzmuziek. [Radiowereld.NL]
Gerelateerde berichten
NMO Luisteronderzoek week 6-2024: NPO Radio 2 is marktleider
14 februari 2024
TMF voor Azië vanaf 15.00 uur
6 januari 2005
Luistercijfers periode september / oktober [Update]
24 november 2011
Kort media nieuws: donderdag 4 september 2003 [Update]
4 september 2003