Vier SBS-programma’s naar RTL5

Vier SBS-doelgroepenprogramma’s zullen na acht jaar overstappen van van SBS naar RTL Nederland, waardoor de gesponsorde programma’s inclusief de bijbehorende presentatoren vanaf het eerste weekend van september op het sterk vernieuwde RTL 5 te zien is. Het gaat om de de programma’s ‘Klussen & Wonen’ met Dennis Mulder, ‘Thuis In Nederland’ met Jurgen Smit, ‘AutoXperience’ met Tim Coronel en ‘MotorXperience’ met Theo Nabuurs, beter bekend als Mental Theo.

FAN Media, eigenaar van de gesponsorde programma’s: “Onze thema- en doelgroepengedachte sluit beter aan bij die van RTL. Met de overstap verwachten we onze adverteerders beter te kunnen bedienen en FAN Media de komende jaren verder te kunnen ontwikkelen”, aldus Willem Herselman, producent van FAN Media. IP/RTL Nederland en FAN Media hebben hiervoor een meerjarige overeenkomst afgesloten. [Radiowereld.NL]

Gerelateerde berichten